marți, 7 februarie 2012

Ora 20. Ma indrept spre casa.
Ieri mi-am promis ca voi planta samburi de mar, asa opresc la supermarket ca sa cumpar mere. Mere romanesti.

Pentru ca samburii de mar ar trebui sa fie in mere, nu?

Am ajuns acasa si am taiat cu mare atentie marul cautandu-i samburii...Si i-am tot cautat....Si am tot cautat...

Stiati ca au fost furati samburii din mere?! 

Am fost uimita pur si simplu! In acel mar erau doar 4 samburi mici - mici, din care unul era atrofiat ca un cartof uitat la soare.
Marul parea sanatos si e plin de suc, dar avea numai 4 samburi mici-mici!

E clar ca, in ciuda etichetei, acela nu era deloc un mar romanesc, pentru ca eu stiu ca merele din gradina bunicii au cel putin 8 samburi!

Si mai stiu cat sunt de buni si gustosi acesti samburi. Sunt o sursa de vitamina B17, care e necesare sistemului imunitar si fara de care se ajunge, dupa cum spun medicii, la cancer.

I-am plantat intr-un ghiveci. Voi sta cu ochii pe ei sa vad cum evolueaza.

Dar voi cauta un alt soi de mere, in piata, la tarani.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu